Dušeci Freš

069/673-237
intercom.line@gmail.com

English ZBOG VELIKOG INTERESOVANJA NAŠIH KUPACA U TOKU JE SPECIJALNA PONUDA KOJA VAŽI DO KRAJA MESECA. DUŠECI: PRESTIGE, KING, MEMOFORM, MEMOFLEX I ROYAL I NADDUŠECI MEMORY-4 I MEMORY-6 NA AKCIJI OD 10-20%. PORUDŽBINE SLATI PEKO MEJLA: intercom.line@gmail.com ili preko telefona: 017/471-297 od 08-15h; 069/673-233 i 069/673-237 od 08-22h

KUPOVINA

NARUČIVANJE

Sve naše proizvode možete poručiti na jedan od sledećih načina:
  1. Posetom nekog od naših izložbeno-prodajnih salona
  2. Telefonskim putem, pozivom na jedan od naših brojeva:
    • 069/673-237
    • 017/471-297
  3. Putem e-mail adrese: info@dusecifresh.com

PLAĆANJE

  1. Gotovinom – pouzećem. Plaćanje vršite u trenutku isporuke proizvoda. Ovaj vid plaćanja važi samo za dušeke standardnih dimenzija.
  2. Avansnom uplatom u celosti na tekući račun. U slučaju poručivanja dušeka ili naddušeka vanstandardnih dimenzija važi ovaj vid plaćanja.
  3. Čekovima građana na 6 mesečnih rata bez kamate.

ISPORUKA

  1. TROŠKOVI ISPORUKE
    • Za sve poručene proizvode u vrednosti preko 10.000 dinara obezbedili smo besplatnu isporuku na Vašu kućnu adresu, na teritoriji cele Republike Srbije.
  2. ROK ISPORUKE
    • Za standardne dimenzije rok isporuke je do 3 radna dana od dana porudžbine
  3. NAČIN ISPORUKE
    • Sve naše proizvode isporučujemo kurirskom službom
    • Najmanje jedan dan pre isporuke naša služba prodaje će Vas kontaktirati i obavestiti o isporuci
    • Na sam dan isporuke kurir će Vam se najaviti telefonom najmanje 10 minuta pre dolaska na Vašu adresu, a Vaša obaveza je da obezbedite da na Vašoj adresu bude osoba koja će preuzeti i(ili) platiti pošiljku.
    • Obaveza kurira je da Vam poručen proizvod dostavi do ispred vrata u slučaju da živite u prizemnoj kući ili u stambenoj zgradi sa velikim liftom. Ukoliko živite u stambenoj zgradi sa malim liftom ili bez lifta, potrebno je da organizujete pomoć kuriru kako bi Vam se dušek što brže i sigurnije dostavio.
    • Vaša obaveza je da prilikom preuzimanja pošiljke vizuelno pregledate primljenu pošiljku i da potpisom na otpremnici potvrdite da ste robu preuzeli neoštećenu. Sve naknadne reklamacije vezane za oštećenja nastala prilikom transporta neće se prihvatati. U slučaju ‘da primetite oštećenje na dušeku nastalo transportom u obavezi ste da nas, pre preuzimanja i isplate pošiljke, kontaktirate što je pre moguće.

REKLAMACIJE

Za sve naše dušeke, u zavisnosti od modela, dajemo Vam garanciju od dve, tri ili pet godina i garantujemo Vam da će dušek valjano služiti svojoj nameni i da neće promeniti svoja svojstva u garantnom roku, ukoliko ga budete koristili u skladu sa datim uputstvima. Ukoliko ustanovite eventualne manjkavosti ili nedostatke na proizvodu nastale našom greškom, naša obaveza je da Vam u roku od najviše 45 dana rešimo reklamaciju o našem trošku. Reklamacija mora biti predata u pisanoj formi ili elektronskim putem.
Garancija ne važi u sledećim slučajevima:

Dodatna pitanja

Ukoliko imate dodatnih pitanja možete nam se obratiti slanjem poruke putem sajta na strani KONTAKT, putem navedenog maila intercom.line@gmail.com ili lično preko brojeva telefona koji su navedeni u podnožju svake strane.